Thursday, 7 May 2015

SEO Otsingumootorid on kaks suurt ülesannet:

Otsingumootorid on kaks suurt ülesannet: roomamine hoone indeks ning pakkudes otsing kasutajatele pingerea veebilehed nad määratud on kõige olulisemad.

Indeksoiminen

Kujutage World Wide Web võrgustikuna peatusi suurlinna metroos.

Iga peatus on ainulaadne dokument (tavaliselt veebilehele, kuid mõnikord PDF, JPG või muu dokument). Otsingumootorid vaja viis "indekseerimise" kogu linna ja leida kõik peatused teel, et nad kasutavad parim tee olemas lingid.

Indeksoiminen
Indekseerimine miljardeid dokumente, lehti, faile, uudised, videod ja meedia World Wide Web.

Hoolitseda vastused
Hoolitseda vastused kasutaja päringut, kõige sagedamini läbi nimekirjad vastavatele lehekülgedele, et nad pole alla laaditud ning reastatakse sobivust.

Link struktuuri web aitab siduda kõik lehed kokku.

Lingid võimaldavad otsingumootorid automatiseeritud robotid, nn "roomikute" või "ämblikud", et jõuda palju miljardeid omavahel dokumente veebis.

Kui mootorid leida nendel lehekülgedel, nad dešifreerida kood neilt ja salvestada valitud tükki tohutu andmebaasid, tuleb meenutada hiljem, kui vaja otsing. Eesmärgi saavutamiseks monumentaalse ülesande hoida miljardeid lehekülgi, mis pääseb sisse vaid sekundi murdosa, otsingumootori ettevõtted on konstrueeritud teabekeskused üle kogu maailma.

Need koletu hoidlad hoida tuhandeid masinad töötlevad suurtes kogustes informatsiooni väga kiiresti. Kui isik teeb search igal peamisi mootoreid, nad nõuavad tulemusi silmapilkselt; isegi ühe või kahe sekundilise viivitusega võib põhjustada rahulolematust, et mootorid kõvasti tööd, et anda vastuseid nii kiiresti kui võimalik.

Suur kõvaketas, vastused
Otsingumootorid on vastus masinaid. Kui isik teeb online search, otsingumootori scours oma corpus miljardeid dokumente ja teeb kaks asja: esiteks, kui tagasi ainult need tulemused, mis on olulised või kasulikud otsija päringut; Teiseks reastab need tulemused vastavalt populaarsus veebilehed teenindavad informatsiooni. See on nii tekst ja populaarsus, et protsess SEO on mõeldud mõju.

Kuidas otsingumootorid otsustavad tekst ja populaarsust?

Et otsingumootori tekst tähendab rohkem kui leida lehe õigeid sõnu. Alguses veebi otsingumootorid ei lähe palju kaugemale kui see lihtsameelne samm, ja otsingutulemuste olid piiratud väärtusega. Aastate jooksul on tark insenerid on välja töötanud, kuidas paremini sobitada tulemusi otsijatele päringutele. Täna, sadu tegurid mõjutavad tekst, ja me arutada Kõige tähtsam neist on see juhend.

Otsingumootorid tavaliselt eeldada, et üha populaarsemaks saidi lehel, või dokumendi, väärtuslik selles sisalduv teave peab olema. See eeldus on osutunud üsna edukas nii kasutajate rahulolu otsingutulemusi.

Populaarsuse ja tekst ei ole määratud käsitsi. Selle asemel, mootorid tööle matemaatilisi valemeid (algoritme) sorteerida nisu aganad (tekst) ja seejärel auaste nisu et kvaliteet (populaarsuse).

Need algoritmid sisaldavad sageli sadu muutujatest. In search marketing valdkonnas, me nimetame neid "Edetabel tegurid." Moz meisterdatud ressurss konkreetselt sel teemal: Otsing Edetabel tegurid.

0 comments: