Thursday, 7 May 2015

Arama motorları iki önemli işlevi vardır: tarama ve dizin oluşturma ve onlar en alakalı tespit ettiğiniz web sitelerinin bir sırada liste ile arama kullanıcılara sunmayı.

Arama motorları iki önemli işlevi vardır: tarama ve dizin oluşturma ve onlar en alakalı tespit ettiğiniz web sitelerinin bir sırada liste ile arama kullanıcılara sunmayı.

Tarama ve Dizin Oluşturma
Büyük bir şehir metro durak ağı olarak World Wide Web'i düşünün.

Her durak benzersiz bir belge (genellikle bir web sayfası, ama bazen bir PDF, JPG veya diğer dosya) 'dir. arama motorları bir yol için "tarama" tüm şehri ihtiyaç ve yol boyunca tüm durakları bulmak, böylece en iyi yolu mevcut bağlantıları kullanın.

Tarama ve Dizin Oluşturma
Crawling ve World Wide Web üzerinde belgeler, sayfalar, dosyalar, haberler, videolar ve medya milyarlarca endeksleme.

Cevap Veren
Alındıktan ve alaka için sıralanmış ettik ilgili sayfalarının listeleri üzerinden en sık, kullanıcı sorgularının cevaplıyor.

web bağlantı yapısı bir arada tüm sayfaları bağlamak için hizmet vermektedir.

Bağlantılar "tarayıcılarının" veya "örümcek" olarak adlandırılan arama motorları 'otomatik robotlar, web üzerinde birbirine belgelerin birçok milyarlarca ulaşmanızı sağlar.

Motorları bu sayfaları bulmak, onlardan kodu deşifre ve bir arama sorgusu için gerektiğinde daha sonra geri çağrılabilir için, masif veritabanlarında seçilen parçaları saklamak. Bir ikinci bir kısmını ulaşılabilir sayfaların milyarlarca tutan anıtsal görevi başarmak için, arama motoru şirketleri tüm dünyada veri merkezlerini inşa ettik.

Bu canavarca depolama tesisleri çok hızlı bilgi büyük miktarlarda işleme makineleri binlerce tutun. Bir kişinin büyük motorların herhangi bir arama gerçekleştirdiğinde, onlar sonuçları anında talep; motorları mümkün olduğunca hızlı yanıtlar verebilmek için çalışıyoruz bu yüzden bile bir veya iki saniyelik gecikme, tatminsizlik neden olabilir.

Cevap Veren Büyük Sabit Sürücü
Arama motorları cevap makinelerdir. Bir kişi bir online arama gerçekleştirdiğinde, arama motoru belgeleri milyarlarca kendi külliyatını sürter ve iki şey yapar: Birincisi, bu arama yapanın sorgusuyla alakalı ya da yararlı olan sadece bu sonuçlar verir; ikincisi, bilgi veren web siteleri, popülariteye göre bu sonuçlar alıyor. Bu SEO sürecinin etkisi içindir o alaka ve popülerlik hem de.

Nasıl arama motorları alaka ve popülerlik belirliyorsunuz?

Bir arama motoru için, alaka doğru kelimeleri içeren bir sayfa bulmak daha demektir. Web ilk günlerinde, arama motorları bu basit adımda çok daha ileri gitmedi ve arama sonuçları sınırlı değer vardı. Yıllar geçtikçe, akıllı mühendisler araştırmacıların sorguları sonuçları maç için daha iyi yollar geliştirmişlerdir. Bugün faktörlerin yüzlerce alaka etkileyen ve biz bu kılavuzda Bunlardan en önemlisi ele alacağız.

Arama motorları genellikle daha popüler bir site, sayfa veya belge, içerdiği daha değerli bilgiler olması gerektiğini varsayalım. Bu varsayım arama sonuçları ile kullanıcı memnuniyeti açısından oldukça başarılı olduğunu kanıtlamıştır.

Popülerlik ve alaka elle tespit edilmemiştir. Bunun yerine, motor saman (alaka) buğday sıralamak için, ve sonra kalite (popülariteye) sırasına göre buğday rütbe matematiksel denklemler (algoritmalar) kullanır.

Bu algoritmalar, genellikle değişken yüzlerce içermektedir. Arama pazarlama alanında, biz onlara bakın Moz bu konuda özellikle bir kaynak olarak hazırlanmış "sıralamasında faktörler.": Arama Motoru Faktörler Sıralaması.

0 comments: